Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 60€
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
0
Το καλάθι σας είναι άδειο!

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ



Δικαιούστε μερική ή ολική επιστροφή της παραγγελίας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια από τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier (Elta courierACS ή Box Now )  για την επιστροφή σας επιλέγοντας χρέωση παραλήπτη, με επιβάρυνση 3 € (αφορά μόνο την Ελλάδα) . 


Το ποσό αυτό που δεν επιβαρύνει εσάς κατά την αποστολή της επιστροφή σας, θα αφαιρεθεί από το ποσό επιστροφής σας (σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων) ή θα καταβληθεί από εσάς στη μεταφορική εταιρία κατά την παραλαβή του δέματος σας (σε περίπτωση αλλαγής).

Σε περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής, είναι υπαιτιότητα της εταιρείας (π.χ. λάθος είδος, ελαττωματικό προϊόν), τότε το κόστος επιστροφής επιβαρύνει την εταιρεία μας. Στην περίπτωση αυτή, οι αποστολές γίνονται μόνο μέσω μιας από τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier (Elta courierACS ή Box Now ) .

Σε περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας την στιγμή της αποστολής του δέματος.

Για αγορές εκτός Ελλάδος γίνονται μόνο επιστροφές χρημάτων, αν επιθυμείτε αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ BOX NOW

Οι πελάτες που παρέλαβαν μέσω Box Now έχουν τη δυνατότητα να επιστρέψουν το δέμα τους με την εξής απλή διαδικασία :

- Επιλέξτε το Locker που σας εξυπηρετεί (για να δείτε τα διαθέσιμα locker πατήστε εδώ: https://www.boxnow.gr/locker-finder )

- Πληκτρολογήστε στην οθόνη τον 10ψήφιο αριθμό δέματος (parcel id) - τον οποίο βρίσκετε είτε πάνω στο voucher, είτε στο email/viber/sms που       παραλάβατε από την Box Now.

- Τοποθετήστε το δέμα μέσα στη θυρίδα.

- Κλείστε τη θυρίδα.



ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ:

  • ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Στην περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας, η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 20 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που η εταιρεία παραλάβει τα προϊόντα. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και να συνοδεύονται απαραίτητα από το παραστατικό πώλησης.

Τα προϊόντα θα πρέπει επίσης να συνοδεύονται και από το «έντυπο επιστροφής» συμπληρωμένο, το οποίο θα βρείτε εδώ, μέσα στο χρονικό διάστημα των 14 ημερολογιακών ημερών.

  • ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΙΔΙΟ Η’ ΑΛΛΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. (Μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδας)

Κάντε την αλλαγή σας σε οποιοδήποτε κατάστημα Helmi, έχοντας μαζί σας το προϊόν και την απόδειξη αγοράς.

  • ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΙΔΙΟ Ή ΑΛΛΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Κάντε την αλλαγή σας στο e-shop εφόσον έχετε κάνει την αρχική σας αγορά από εκεί. Επιστρέψτε το προϊόν πολύ καλά συσκευασμένο, χρησιμοποιώντας την υπηρεσία της συνεργαζόμενης courier με επιβάρυνση 3€ για Ελλάδα. Το δέμα σας θα πρέπει να περιέχει α. το προϊόν το οποίο επιστρέφεται β. το ειδικό έντυπο επιστροφής που υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε, συμπληρωμένο με τις απαιτούμενες πληροφορίες και επιλέγοντας το κουτάκι που γράφει "αλλαγή" γ. την απόδειξή σας.



Για την δέσμευση/κράτηση του προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούργια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μιας κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή απλώς για να γίνει αφαίρεση του ποσού/υπολοίπου που προκύπτει από τα επιστρεφόμενα είδη σας, θα πρέπει στο πεδίο "Σχόλια" να σημειώσετε την λέξη "Αλλαγή''. Να σας ενημερώσουμε πως το τελικό ποσό με την πίστωση δεν θα σας φανεί αυτόματα την ώρα που εκτελείτε την παραγγελία σας, θα αφαιρεθεί λογιστικά από πλευράς μας αφού γίνει η επεξεργασία της επιστροφής σας.

 

Για λόγους υγιεινής η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές σε κολάν και κοσμήματα, εκτός εάν είναι ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της Εταιρείας μας δέχονται σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Επιστροφές χρημάτων δεν πραγματοποιούνται στα φυσικά μας καταστήματα.

Αλλαγές προϊόντων μπορούν να πραγματοποιηθούν με το παραστατικό πώλησης σε οποιοδήποτε κατάστημα HELMI.


Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία επιστρέφονται είναι η εξής:

 

Helmi

ΠΑΡΝΗΘΟΣ 48-50

Τ.Κ.14452

ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ