HELMI CLUB
ΟΡΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ HELMI CLUB
Οι παρόντες όροι συμμετοχής διέπουν το πρόγραμμα επιβράβευσης «HELMI CLUB» (εφεξής το «Πρόγραμμα») που έχει δημιουργηθεί από την «HELMI» που εδρεύει στην Μεταμόρφωση, Πάρνηθος 48,14452, καλούμενη εφεξής «Εταιρεία».
Το Πρόγραμμα, απευθύνεται σε πελάτες των φυσικών ή ηλεκτρονικών καταστημάτων της Helmi με σκοπό αφενός την επιβράβευση των μελών του Προγράμματος τα οποία επιλέγουν το δίκτυο φυσικών ή ηλεκτρονικών καταστημάτων της για τις αγορές τους σε είδη ρουχισμού και αξεσουάρ με την παροχή ειδικών εκπτώσεων και προνομίων και αφετέρου την καταγραφή και ανάλυση των αγορών που πραγματοποιούν τα μέλη, την έρευνα της αγοραστικής τάσης για τα προϊόντα της εταιρείας, τη διαχείριση των προϊόντων και υπηρεσιών της, την διαχείριση του πελατολογίου της και την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών της.
1. ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕΛΟΥΣ
Δικαίωμα εγγραφής
Στο Πρόγραμμα επιβράβευσης HELMI CLUB μπορεί να εγγραφεί ως μέλος οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο κάτοικος Ελλάδας ή Κύπρου άνω των 18 ετών, ικανό να συμμετάσχει σε όλες τις περιλαμβανόμενες στο πρόγραμμα κληρώσεις και προσφορές (και, αυτονόητα, να λάβει τα σχετικά δώρα).
Διαδικασία Εγγραφής
Η εγγραφή στο Πρόγραμμα και η ενεργοποίηση του λογαριασμού πραγματοποιείται είτε μέσω των καταστημάτων με αντίστοιχο έντυπο, είτε ηλεκτρονικά, μέσω της εγγραφής τους στo ηλεκτρονικό κατάστημα.
Εγγραφή στο Ε-Shop
Το μέλος κατά τη διαδικασία εγγραφής στο ηλεκτρονικό
κατάστημα HELMI,
ενεργοποιεί τον λογαριασμό του με τη χρήση της ηλεκτρονικής του διεύθυνσης
(e-mail).
Μέσω του λογαριασμού του, δύναται να τροποποιεί τα στοιχεία του καθώς και τις επιλογές επικοινωνίας της Εταιρείας με το μέλος.
Εγγραφή στα Καταστήματα
Κατά την εγγραφή του μέσω έντυπης φόρμας ή μέσω των ειδικών σημείων (εφεξής «tablets»), ο λογαριασμός ενεργοποιείται αποκλειστικά με χρήση του email.
2. ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΛΟΥΣ - ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
Υποχρεώσεις μέλους
Ο λογαριασμός μέλους είναι αυστηρά προσωπικός και, ως εκ
τούτου, απαγορεύεται με οποιονδήποτε τρόπο μεταβίβαση ή κοινή χρήση αυτού, ενώ
οι πόντοι επιβράβευσης που έχουν συγκεντρωθεί από το μέλος ή τα τυχόν προνόμια
δε δύνανται να μεταφερθούν σε τρίτο πρόσωπο.
Παλαιότερα μέλη που διαθέτουν φυσική κάρτα μέλους, μπορούν
να συνεχίσουν τη χρήση της. Η φυσική κάρτα μέλους δεν είναι πιστωτική ή
χρεωστική. Ο κάτοχος με την εμφάνιση της δεν μπορεί να κάνει χρηματικές
συναλλαγές, παρά μόνο να απολαύσει προνόμια, όπως θα τίθενται και θα
γνωστοποιούνται από την εταιρεία Parabita.
Τα προνόμια των μελών δύναται να εξαργυρωθούν μόνο από
φυσικά πρόσωπα.
Σε καμία περίπτωση ο αριθμός των πόντων και τα προνόμια που απορρέουν δεν μπορούν να εξαργυρωθούν έναντι χρημάτων.
Αλλαγή Στοιχείων
Το μέλος οφείλει να ενημερώσει την HELMI για τυχόν αλλαγή των στοιχείων που
έχει δηλώσει κατά την εγγραφή του στο Πρόγραμμα με τους ακόλουθους τρόπους:
1. Ο ίδιος, μέσω του ηλεκτρονικού λογαριασμού του στο
e-shop HELMI
2. Μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στο eshop@helmi.gr
Μέχρι την γνωστοποίηση τέτοιας αλλαγής, κάθε έγγραφο ηλεκτρονικό ή μη, κοινοποιείται έγκυρα στην παλαιά ηλεκτρονική διεύθυνση, φυσική διεύθυνση ή στο παλαιό κινητό τηλέφωνο.
Δημιουργία ηλεκτρονικού λογαριασμού
Για τη δημιουργία ηλεκτρονικού λογαριασμού, απαιτείται η
εγγραφή στο e-shop HELMI
με τη χρήση της ηλεκτρονικής διεύθυνσης του μέλους ή τον αποκτηθέντα αριθμό
μέλους και τον αριθμό κινητού τηλεφώνου.
Μέσω του λογαριασμού του, το μέλος δύναται να παρακολουθεί τους πόντους που έχει συλλέξει με τις αγορές του και να τροποποιεί τα προσωπικά του στοιχεία και τους τρόπους ενημέρωσής του από την Εταιρεία.
3. Σύστημα ανταμοιβής - Εξαργύρωση
Σύστημα Ανταμοιβής
Για κάθε 1 ευρώ αγορών των προϊόντων που κάθε φορά
επιλέγονται από την εταιρεία, ο κάτοχος της κάρτας θα συγκεντρώνει 1 πόντο (1
ευρω = 1 πόντος).
Με την συγκέντρωση 300 πόντων, το μέλος δικαιούται έκπτωση
αξίας 15€ εναλλακτικά, συνεχίζει τη συλλογή πόντων εώς το επόμενο επίπεδο.
Με την συγκέντρωση 500 πόντων, μπορεί να πραγματοποιηθεί
εξαργύρωση έκπτωσης 25% στο καλάθι αγορών.
Με την συγκέντρωση 800 πόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί
εξαργύρωση αξίας 50€ στο καλάθι αγορών.
Με την συγκέντρωση 1.200 πόντων, μπορεί να πραγματοποιηθεί εξαργύρωση έκπτωσης 35% στο καλάθι αγορών.
Το ανωτέρω σχήμα τέθηκε σε εφαρμογή από 11/10/2024, με σκοπό
την συνεχή και συχνή επιβράβευση των μελών.
H HELMI
διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς το σύστημα ανταμοιβής και να
μεταβάλλει ή να αντικαθιστά το ύψος επιβράβευσης των αγορών.
Το σύστημα ανταμοιβής δεν ισχύει για τις αγορές που πραγματοποιούνται στα Shop-in-shop.
Απόδοση Δωροεπιταγών & Εξαργύρωση
Το μέλος που φθάνει σε επίπεδο πόντων, ικανό για την απόκτηση προνομίων,
ενημερώνεται από το προσωπικό του καταστήματος στην τρέχουσα συναλλαγή ή με την
ολοκλήρωση της παραγγελίας του από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Στα φυσικά καταστήματα, η Δωροεπιταγή αποδίδεται
σε έντυπη μορφή και το μέλος οφείλει να την τηρήσει σε καλή κατάσταση καθότι
είναι απαραίτητη η επίδειξη του κουπονιού στα φυσικά καταστήματα για την
εξαργύρωση.
Αγορές που πραγματοποιούνται στα Shop-in-shop δε συμμετέχουν
στο σύστημα Ανταμοιβής και για αυτό το λόγο δεν αποδίδονται πόντοι.
Στο ηλεκτρονικό κατάστημα, η εξαργύρωση πόντων
πραγματοποιείται στο καλάθι αγορών πριν την τελική πληρωμή.
Δωροεπιταγές εκδίδονται σε τρέχουσα συναλλαγή από την οποία
απορρέει το προνόμιο για εξαργύρωση σε επόμενη αγορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα
ή στο δίκτυο φυσικών καταστημάτων HELMI (εξαιρουμένων των Shop-in-shop.
Εξαργύρωση πόντων, συνεπάγεται αφαίρεση αντίστοιχων πόντων
από το λογαριασμό του μέλους. Οι πόντοι εξαργυρώνονται σε συναλλαγή ίσης ή
μεγαλύτερης αξίας. Η κάθε εξαργύρωση ισχύει για μία μόνο συναλλαγή και σε κάθε
συναλλαγή μπορεί να εξαργυρωθεί μία μόνο επιλογή πότων.
Η εξαργύρωση πόντων, δεν είναι εφικτή για αγορές στα Shop-in-shop
Διάρκεια Χρήσης πόντων: Η διάρκεια χρήσης τψν πόντων είναι 1 χρόνος από την ημέρα συλλογής. Μετά το πέρας αυτής της περιόδου οι πόντοι μηδενίζονται.
Οριστική Εξαργύρωση: Εφόσον οι πόντοι εξαργυρωθούν, δε δύναται να γίνει ακύρωση της εξαργύρωσης και επιστροφής των πόντων.
Ειδικές Περιπτώσεις
Μη Παραλαβή ειδών: Σε αυτή την περίπτωση επιστρέφονται οι πόντοι.
Επιστροφή ειδών:
α) Στην περίπτωση ολικής επιστροφής ειδών από ηλεκτρονική
παραγγελία (που συνεπάγεται επιστροφή χρημάτων), επιστρέφονται οι πόντοι. Σε
περίπτωση αλλαγής με ισόποσο ή μεγαλύτερο ποσό αγοράς δεν πραγματοποιείται
μεταβολή στους πόντους της αρχικής συναλλαγής.
β) Στην περίπτωση μερικής επιστροφής ειδών από ηλεκτρονική παραγγελία, επιστρέφονται οι αντίστοιχοι πόντοι.
Προϊόντα
Πίστωση πόντων στον Λογαριασμό μέλους επιφέρουν όλα τα
διαθέσιμα είδη για αγορές.
Η HELMI
δύναται να επιλέγει κατά την διακριτική της ευχέρεια και να εντάσσει στο
Πρόγραμμα συγκεκριμένα προϊόντα που συμμετέχουν στην πίστωση πόντων ή στην
εξαργύρωση προνομίων.
Τα προϊόντα αυτά θα γνωστοποιούνται κάθε φορά στα μέλη είτε εντός των καταστημάτων του δίκτυο της Εταιρείας ή με σχετική σήμανση στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Φυσικά Καταστήματα
Το μέλος, δικαιούται να κάνει χρήση του email του σε όλο
το δίκτυο καταστημάτων HELMI
για τη συλλογή κι εξαργύρωση πόντων.
Κατά την πραγματοποίηση των αγορών του από τα ανωτέρω
καταστήματα, το μέλος που επιθυμεί να πιστωθεί ο λογαριασμός του με πόντους
υποχρεούται να αναφέρει στο ταμείο τoν αριθμό του κινητού τηλεφώνου ή το e-mail που έχει δηλώσει κατά την εγγραφή του στο eshop.
Αιτήματα για πίστωση πόντων εξαργύρωσης σε λογαριασμό μέλους σχετικά με συναλλαγές κατά τις οποίες δεν έγινε αναγνώριση μέλους του Προγράμματος θα εξετάζονται και θα ικανοποιούνται κατά την απόλυτη διακριτική ευχέρεια της HELMI. Οι πόντοι θα πιστώνονται σε λογαριασμό μέλους μόνο όταν το ίδιο πραγματοποιεί τις αγορές. Τα Shop-in-shop δε συμμετέχουν στο σχήμα και εξαιρούνται του συστήματος απόδοσης κι εξαργύρωσης ανταμοιβών.
Ηλεκτρονικό Κατάστημα
Το μέλος, για να συλλέξει ή να εξαργυρώσει πόντους του
Προγράμματος, πρέπει να συνδεθεί στον ηλεκτρονικό λογαριασμό του κι έπειτα να
προχωρήσει σε διαδικασία αγοράς.
Για την εξαργύρωση των πόντων, το μέλος θα πρέπει να επιλέξει τον αριθμό πόντων που θέλει να εξαργυρώσει κατά την ολοκλήρωση της αγοράς.
Πίστωση πόντων
Οι πόντοι που δικαιούται το μέλος μετά από κάθε του συναλλαγή σε κατάστημα που συμμετέχει στο πρόγραμμα ή online στο www.helmi.gr θα πιστώνονται άμεσα.
Επιστροφή Προϊόντος
Σε περίπτωση που η επιστροφή είδους για την αγορά του οποίου πιστώθηκε στον λογαριασμό του μέλους αντίστοιχος αριθμός πότων, συνδυάζεται με επιστροφή χρημάτων, οι αντίστοιχοι πόντοι αφαιρούνται από το σύνολο των εξαργυρώσιμων.
5. ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ
Σε περίπτωση οποιασδήποτε αντίθεσης μεταξύ των όρων χρήσης
της παρούσας και τυχόν άλλων πληροφοριών που παρέχονται σε σχέση με το
Πρόγραμμα, υπερισχύουν οι όροι που τίθενται στο παρόν.
Oικειοθελής Παροχή
Η HELMI έχει τη διακριτική ευχέρεια και το δικαίωμα να ενεργοποιεί ή να απενεργοποιεί τον λογαριασμό και να προβαίνει σε διακοπή του προγράμματος προνομίων οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση ή αιτιολογία καθώς το πρόγραμμα αυτό αποτελεί οικειοθελή παροχή της εταιρίας.
Τροποποίηση / Ματαίωση
Η HELMI
δικαιούται να τροποποιεί μονομερώς οποιονδήποτε όρο της παρούσας σύμβασης,
συμπεριλαμβανομένου και του τρόπου υπολογισμού των καρδιών και του ύψους
επιβράβευσης αγορών. Οποιαδήποτε τέτοια τροποποίηση θα γνωστοποιείται στον
κάτοχο με κάθε πρόσφορο μέσο στα στοιχεία επικοινωνίας που έχει αυτός δηλώσει
στην παρούσα αίτηση του ή με ανάρτηση της οποιασδήποτε τροποποίησης εντός των
καταστημάτων της Εταιρείας. Η Εταιρεία διατηρεί κάθε δικαίωμα να τροποποιήσει ή
και να τερματίσει το πρόγραμμα προνομίων HELMI CLUB. Σε κάθε περίπτωση θα υπάρχει έγγραφη γνωστοποίηση στον
συμμετέχοντα στο πρόγραμμα προνομίων.
Εάν για οποιονδήποτε λόγο η Εταιρεία τροποποιήσει μέρος ή το
σύνολο των όρων του προγράμματος ή παύσει το πρόγραμμα προνομίων, ο συμμετέχων
ουδεμία αξίωση διατηρεί κατά της Εταιρείας, εφόσον ήδη με το παρόν αναγνωρίζει
ότι πρόκειται για πρόγραμμα προνομίων που παρέχεται από ελευθεριότητα της
Εταιρείας.
Η HELMI διατηρεί το δικαίωμα να τερματίσει την ισχύ του μέλους ανά πάσα στιγμή σε περίπτωση κακής χρήσης ή προσπάθειας εξαπάτησης από το μέλος. Στην περίπτωση αυτή όλοι οι πόντοι που έχουν κερδηθεί θα διαγράφονται αμέσως και όλα τα προνόμια θα αφαιρούνται.
Ευθύνη
Η HELMI δεν φέρει την οιαδήποτε ευθύνη για τυχόν απώλειες ή ζημιές του μέλους από τη χρήση του Προγράμματος καθώς και για τη μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού του.
6. ΓΕΝΙΚΑ
H HELMI διατηρεί το δικαίωμα τακτικής ενημέρωσης του μέλους μέσω ταχυδρομείου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφωνικής επικοινωνίας, μηνύματος κινητής τηλεφωνίας (sms) ή οποιουδήποτε άλλου πρόσφορου μέσου. Η ενημέρωση αυτή θα γίνεται τόσο για τα προϊόντα και προωθητικές ενέργειες της HELMI όσο και των συνεργαζόμενων με αυτήν εταιρειών και τρίτων μερών και μπορεί να περιλαμβάνει ενημέρωση για τα προϊόντα τους ή/και προσφορές καθώς και διαγωνισμούς και άλλες προωθητικές ενέργειες. Εάν το μέλος δεν επιθυμεί πλέον να λαμβάνει προωθητικό και ενημερωτικό υλικό, μπορεί να το δηλώσει ανά πάσα στιγμή είτε ακολουθώντας σχετικό σύνδεσμο που θα βρει σε κάθε ενημερωτικό δελτίο ή τυχόν άλλου πρόσφορου τρόπου που υποδεικνύεται σε αυτό, είτε μέσω του ηλεκτρονικού λογαριασμού του, είτε υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στη διεύθυνση Πάρνηθος 48-50, 14452, Μεταμόρφωση ή σε κάθε φυσικό κατάστημα HELMI ή στο eshop@helmi.gr.
7. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Για να ενημερωθείτε σχετικά με την επεξεργασία των
προσωπικών σας δεδομένων και τα δικαιώματα σας δείτε την ΠολιτικήΠροστασίας Προσωπικών Δεδομένων Helmi.
Το Μέλος δηλώνει ότι έλαβε γνώση, κατενόησε πλήρως και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους Όρους Συμμετοχής στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης & Προνομίων «HELMI CLUB». Παράλληλα το Μέλος δηλώνει ότι ενημερώθηκε για την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων από την HELMI στο πλαίσιο της παρούσας σύμβασης.